2012-06-29 / 11:04:19 / Allmänt om bloggen/novellen.

Vill bara klargöra en sak om kapitel 6 (som kom upp igår)

Vill bara klargöra en sak innan kapitlet dyker upp om en timme.
Kapitel 6 var meningen att vara väldigt dramatiskt. Sen vet jag inte hur saker och ting kan gå till i verkligheten, för jag har inte varit med om något sådant. Jag använder liksom bara fantasin. Sen är det ju också som så att beroende på hur man är som person, så tar man ju saker olika. Som Lizzie t.ex. Tänk på henne som en väldigt känslig person? ;)
 Och sen är det ju så att vill man framföra en viss känsla eller så, måste man ibland skriva överdrivet.
Varför jag skriver det här är för att en anonym kommentar dök upp om att detta är fånigt osv.
Man får absolut tycka detJag säger inte att jag inte ville ha den kritiken, för jag visste att det skulle komma på detta kapitel. Jag vill bara att ni som ev. kommer läsa kapitlet och ge respons efter att ni läst detta inlägget  att ni vet varför kapitlet är som det är.
Som jag skrev under kapitlet så ska det vara dramatiskt. Det handlar om att skriva så att man förstår grejen/känslan liksom.
Kommande kapitel kommer inte alls vara så här överdrivna, dock kommer det nog en och annan mening (i de typ kommande 2 kapitlena) som är lite överdrivet skrivna för att känslan ska bli rätt. Jag har skrivit så att jag förstår känslan när jag läser kapitlet själv.
 
Hoppas ni fattar vad jag menar! Tack för kommentarerna!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: